Kundeservice

Servicebesked!

Enkelte af vores kunder oplever desværre fejlbeskeden "Ingen adgang (fejl 8)" på tv-skærmen. Det gælder kun kunder med HD Entertain Mini boksen (den hvide tv-boks).

 

Vi arbejder på højttryk for identificere årsagen og løse problemet.

 

Slukker man helt for strømmen til boksen i ca. 10 sekunder og tænder igen, bringer det billede/lyd tilbage, men vi oplever også, at det kan forsvinde igen.

 

Har du internetadgang, kan du i mellemtiden se TV på din computer eller via Canal Digital app'en på mobil og tablet. Se hvordan

Her får du information om, hvordan du får den fulde TV-oplevelse med OnePlace.

Åbningstider

Kundeservice & Chat Mandag – Fredag: 09.00-17.00 Weekend/helligdage: Lukket Teknisk support, Salg & Facebook Mandag – Fredag: 09.00-20.00 Weekend/helligdage: 10.00-17.00 Salgssupport Mandag – Fredag: 09.00-20.00 Lørdag: 10.00-17.00 Weekend/helligdage: Lukket

Chat
Ring 70131919
Ring mig op

Bliv ringet op

Indtast dit telefonnummer, så ringer vi dig op.

Kundeservice