Kundeservice

Vi har opdateret softwaren til OnePlace

 

Natten til den 23. april udsendte vi en opdatering til OnePlace. Den nye software læses automatisk ind på din OnePlace TV-boks og løser visse kendte problemer.

 

Følgende problemer er løst med den nye software:

 

  • Optagelser mangler lyd
  • Man kan ikke finde OnePlace TV-boksen, når man skal lave fjernoptagelser via app’en
  • Der kommer sort skærm, når man får signalet tilbage efter mistet satellitsignal
  • Der kommer fejlmeddelelse ”Signal problem (TIF)”, når du tænder for boxen efter Stand-by og efter førstegangsinstallation
  • Diverse stabilitetsproblemer
  • Programinformation og billede stemmer ikke overens ved kanalskifte

Opdatering af TV-boksens software medfører, at hvis du ikke har den seneste software version til din fjernbetjening (version 2.2), så vil du blive bedt om at opdatere softwaren til din fjernbetjening.

 

Hvis du får den besked, tryk da bare ”Ja, opdater nu”, og afvent at opdateringen gennemføres.

Har du en af vores sportspakker?

Coronavirussen gør, at rigtigt mange sportsarrangementer verden over er udsat eller aflyst. Det påvirker naturligvis indholdet i vores sportspakker og sportskanaler.

 

Hvis du har vores Sportspakke eller har tilkøbt TV3 Sport, TV3+ i dit abonnement, får du du dem uden beregning frem til 1. juni. Du behøver ikke selv at foretage dig noget. Krediteringen sker helt automatisk på din faktura for juli.

 

Vi vurderer situationen løbende, og du vil finde opdateret information om den videre udvikling i vores sportsindhold her. I mellemtiden håber vi, at du finder meget andet godt at se på TV.

 

Pas godt på hinanden!

Flytter du, så flytter vi gerne med kvit og frit. Bestil vores flyttepakke, så monterer vi en ny klassisk parabol på din nye adresse, uden beregning - og vi får tilmed første måned på dit TV-abonnement uden beregning.

Kom i kontakt med kundeservice

Ring til os direkte.