Personlige oplysninger
-
-
Ændre email
Du kan ændre din email på Min side under Min profil.
Tryk på Ændre ud for Personoplysninger, ret emailen og tryk Send.
Har du ikke mulighed for at logge ind på Min side grundet forkert emailadresse, skal du have fat i en medarbejder for at få den rettet.
Tryk her for at chatte med en medarbejer (mandag-fredag mellem 9 og 17)
-
Ændre / rette navn
Det er som udgangspunkt ikke muligt at ændre / rette navnet på abonnementet.
Er der tale om en simpel rettelse (stavefejl eller lignende), skal du have fat i en medarbejder. Tryk her for at starte en chat.
Skal abonnementet overdrages, kan du trykke her for at læse mere.
-
Ændre fødselsdato
Det er som udgangspunkt ikke muligt at ændre / rette fødselsdatoen på abonnementet.
Er der tale om en simpel rettelse, skal du have fat i en medarbejder. Tryk her for at starte en chat.
Skal abonnementet overdrages, kan du trykke her for at læse mere.
-
Ændre / rette adresse
Du kan ændre din adresse på Min side under Min profil.
Tryk på Ændre ud for Adresser, ret adressen og tryk Gem.
-
Ændre telefonnummer
Du kan ændre dit telefonnummer på Min side under Min profil.
Tryk på Ændre ud for Personoplysninger, ret mobilnummeret og tryk Send.
-
Ændre kodeord
Du kan ændre dit kodeord på Min side under Min profil.
Tryk på Ændre ud for Dit kodeord, skriv det nye kodeord 2 gange (passwordet skal være på minimum 8 tegn) og tryk Gem.
Har du glemt dit kodeord, kan dutrykke her for at nulstille det.
-
Ændre pinkode
Du kan ændre din Pinkode på Min side under Min profil.
Tryk på Ændre ud for Din pinkode, skriv din nye 4-cifrede pinkode og tryk Gem.
-
Hvordan ændrer jeg mine oplysninger, hvis jeg ikke kan logge ind?
Har du ikke mulighed for at logge ind på Min side, er du nødt til at tage fat i en medarbejder for at rette din Personoplysninger.
Tryk her for at starte en chat.