f

Log ind

Snevejret kan påvirke dit tv-signal

23. marts 2017

Ekstreme vejrforhold som kraftigt snevejr og storm kan påvirke signalmodtagelsen og dermed din tv-kvalitet

Kære Canal Digital kunde

DMI varsler om kraftigt snefald i flere dele af landet her til aften..

Du kan som parabolkunde være uheldig at opleve fejlmeddelelsen: "Intet signal" eller "Problemer med signalmodtagelsen", på din TV skærm, hvis der ligger sne på parabolen.

Dette kan du heldigvis selv løse ved, at rengøre parabolen for evt. sne.
Se om du er ramt, på DMI's hjemmeside:

http://www.dmi.dk/vejr/services/varsler/

Træt af at sidde uden TV?

Er du Canal Digital kunde og har internet adgang, behøver du heldigvis ikke sidde uden TV underholdning her til aften.

- Du kan nemlig oprette en gratis bruger til vores GO tjeneste, hvor du stadig kan se visse TV kanaler - afhængigt af din TV pakke.

Du kan læse mere om GO tjenesten her:

https://www.canaldigital.dk/nybruger

Ringer du angående andre udfordringer og er træt af, ikke at kunne komme igennem til vores hårdtarbejdende kundeservicemedarbejdere, kan du finde hjælp til de mest gængse tekniske udfordringer, ved at klikke på linket herunder:

https://www.canaldigital.dk/…/spo…/udstyr/hjalp-til-tv-boxe/

Vi beklager ulejligheden og ønsker jer alle en god aften.

De bedste hilsner

Canal Digital kundeservice

Trustpilot Canal Digital playtjenesten