Til hovedindhold
Privat Erhverv
  • Start streaming Start streaming
  • Kundeservice Kundeservice
  • Min side Min side
  • TV-pakker
  • Streamingtjeneste
  • TV-bokse og udstyr
  • Kanaloversigt
  • Aktuelt
  • Om os
  • Bestil flyttepakke
  • Log ind
  • Om Canal Digital Erhverv
  • Antenneforeninger
  • Offentlig visning
  • Hoteller
  • Virksomheder og institutioner
  • PlayMaker
  • Aktuelt

Kundeservice

  • Faktura
  • Fejlsøgning
  • Streaming
  • Abonnement
  • TV-boks og udstyr
  • Andre spørgsmål
Canal Digital Logo
Privat Erhverv
Min side Min side Kundeservice Kundeservice Start streaming Start streaming Bliv kunde

Kundeservice

  • Faktura
  • Fejlsøgning
  • Streaming
  • Abonnement
  • TV-boks og udstyr
  • Andre spørgsmål
Andre spørgsmål
Tilbage til Andre spørgsmål

Hvordan foretager jeg en kanalsøgning?

Kanalsøgning foregår forskelligt fra tv-boks til tv-boks. Vi har samlet en liste over de mest populære tv-bokse. Klik på linket, og følg vejledningen til netop din tv-boks.

Se oversigt over tv-bokse og udstyr

Er din tv-boks ikke på listen, er der hjælp at hente i tv-boksens brugervejledning og hos kundeservice.

Sådan gør du, når der mangler enkelte kanaler på din liste

  • En eller flere kanaler mangler

Prøv i første omgang at gennemføre en ny kanalsøgning. Vi har samlet en liste over de mest populære tv-bokse. Klik på linket, og følg vejledningen til netop din tv-boks.

Se oversigt over tv-bokse og udstyr

  • Der mangler stadig kanaler efter kanalsøgning

Tjek først, at du har fulgt vejledningen til kanalsøgning. Har du det, kan det være et problem med modtagelse af signal. Typisk fordi parabolen er blevet skubbet eller drejet, f.eks. pga. kraftig vind. Ofte kræver det hjælp fra en installatør at løse problemet. Brug vores fejlsøgningsguide.

  • Kanalerne er i kanallisten, men der er sort skærm

Har du lige foretaget en kanalsøgning, kan det skyldes, at dit programkort ikke er opdateret med de nyeste koder. Den har ikke modtaget opdateringerne, hvis tv-boksen har været slukket eller i "stand by" et stykke tid.

Tænd tv-boksen, og indstil den på en kanal, du abonnerer på, (Local: Brug f.eks. Kanal  4. Family: Brug f.eks. Discovery Channel). Lad kanalen stå, til der kommer billede på. Det tager typisk et par minutter, men kan i enkelte tilfælde tage op til et par timer.

Relateret indhold

Forhandlere
Praktisk information om installation
Henvendelser til kundeservice
Pakkesporing
Sådan findes nye kanaler
Jeg mangler billede
Favoritliste
Jeg har problemer med lyden
Min fjernbetjening virker ikke
Få din helt egen programguide
Frekvensliste
Follow Me-funktion
Brug iOS-enheder som fjernbetjening
Sikkerhedspolicy

Fik du svar på det, du søgte efter?

Hvad leder du efter? Dine kommentarer hjælper os med at gøre websiderne bedre. Vi kommer dog ikke til at svare dig, så send ikke personlig information som telefonnummer, personnummer eller e-mailadresse til os. Tak for hjælpen.

Tusind tak for din feedback.

Kom i kontakt med kundeservice

Ring til os direkte.

contact us chat Ring 70 13 19 19
Chat icon Chatten er lukket nu
Call us Ring 70 13 19 19
Åbningstider
  • Teknisk support & Facebook:
  • Mandag – Fredag: 09.00-20.00
  • Weekend/helligdage: 10.00-17.00

  • Kundeservice & Chat:
  • Mandag – Fredag: 09.00-17.00
  • Weekend/helligdage: Lukket

  • Salg:
  • Mandag – Torsdag: 09.00-18.00
  • Fredag: 09.00-17.00
  • Weekend/helligdage: 10.00-16.00
Kundeservice Faktura Fejlsøgning Streaming Abonnement TV-boks og udstyr Andre spørgsmål
TV-pakker Lokal Underholdning Sport Viaplay Film & Serier HBO Nordic C More Film og Serier
TV-bokse og udstyr OnePlace 1 TB harddisk til OnePlace Apple TV Digital kortlæser Flatdish Parabol Wi-fi adapter
Aktuelt Kanaloversigt Om os
Facebook Facebook Instagram Instagram
Privatlivspolitik Cookies
Canal Digital logo

Cookies

Canal Digital bruger cookies, for at give dig den bedst mulig brugeroplevelse, samle information om brugsmønstre og analysere trafik på vores hjemmeside. Vi bruger også denne information for at tilpasse annoncer, som er relevante for dig. Nogle cookies er fra tredjepart. Få mer information om cookies her.

Cookies forklaret

Tilpas cookies

Teknisk nødvendige

Er nødvendige for at vores hjemmeside skal fungere,
såsom navigation og sikker tilgang til sider. Du kan
ikke slå de tekniske nødvendige cookies fra.

Statistik og analyse

Hjælper os til at forstå hvordan hjemmesiden bruges,
så vi kan forbedre og tilpasse hjemmesidens

  • Adobe Experience
  • LiveAgent
  • Hotjar
  • Qualtrics

Markedsføring

Analyserer trafik for at tilpasse annoncer via
samarbejdspartnere, som f.eks. Facebook og Google.

  • Google
  • Adobe
  • Facebook
  • Adform
  • Bing
  • Doubleclick
  • Mixpanel
  • Browser-Update

Få mer information om cookies her.