Hvordan foretager jeg en kanalsøgning?
Kanalsøgning foregår forskelligt fra tv-boks til tv-boks. Vi har samlet en liste over de mest populære tv-bokse. Klik på linket, og følg vejledningen til netop din tv-boks.
Se oversigt over tv-bokse og udstyr
Er din tv-boks ikke på listen, er der hjælp at hente i tv-boksens brugervejledning og hos kundeservice.
Sådan gør du, når der mangler enkelte kanaler på din liste
- En eller flere kanaler mangler
Prøv i første omgang at gennemføre en ny kanalsøgning. Vi har samlet en liste over de mest populære tv-bokse. Klik på linket, og følg vejledningen til netop din tv-boks.
Se oversigt over tv-bokse og udstyr
- Der mangler stadig kanaler efter kanalsøgning
Tjek først, at du har fulgt vejledningen til kanalsøgning. Har du det, kan det være et problem med modtagelse af signal. Typisk fordi parabolen er blevet skubbet eller drejet, f.eks. pga. kraftig vind. Ofte kræver det hjælp fra en installatør at løse problemet. Brug vores fejlsøgningsguide.
- Kanalerne er i kanallisten, men der er sort skærm
Har du lige foretaget en kanalsøgning, kan det skyldes, at dit programkort ikke er opdateret med de nyeste koder. Den har ikke modtaget opdateringerne, hvis tv-boksen har været slukket eller i "stand by" et stykke tid.
Tænd tv-boksen, og indstil den på en kanal, du abonnerer på, (Local: Brug f.eks. Kanal 4. Family: Brug f.eks. Discovery Channel). Lad kanalen stå, til der kommer billede på. Det tager typisk et par minutter, men kan i enkelte tilfælde tage op til et par timer.
Relateret indhold
Tusind tak for din feedback.
Kom i kontakt med kundeservice
Ring til os direkte.