Til hovedindhold
Privat Erhverv
  • Streaming Streaming
  • Kundeservice Kundeservice
  • Min side Min side
  • TV-pakker
  • TV-bokse og udstyr
  • Kanaloversigt
  • Aktuelt
  • Om os
  • Log ind
  • Om Canal Digital Erhverv
  • Antenneforeninger
  • Offentlig visning
  • Hoteller
  • Virksomheder og institutioner
  • PlayMaker
  • Aktuelt

Kundeservice

  • Faktura
  • Streaming
  • Abonnement
  • TV-boks og udstyr
  • TV-signal
  • Andre spørgsmål
Canal Digital Logo
Privat Erhverv
Min side Min side Kundeservice Kundeservice Streaming Streaming Bliv kunde

Kundeservice

  • Faktura
  • Streaming
  • Abonnement
  • TV-boks og udstyr
  • TV-signal
  • Andre spørgsmål
Streaming
Tilbage til Streaming

Guide: Sådan downloader du indhold og ser det offline

Som kunde hos Canal Digital har du et stort udvalg af film og serier som du kan downloade og se på din mobil eller tablet. Så kan du hygge dig med god underholdning selv om du ikke har internetadgang. Film og serier kræver plads på mobil/tablet og er tilgængelig offline i 30 dage fra du downloader. Efter 30 dage kan du vælge «forny», så får du 30 dage mere.

Canal Digital med mobil
Henter data

Download via mobil

Se hvordan
Canal Digital med tablet
Henter data

Download via tablet

Se hvordan

Ofte stillede spørgsmål: FAQ

Hvad skal jeg gøre for at kunne downloade film og serier?

Du skal have Canal Digital-appen for at dowloade film og serier. Hvis du ikke allerede har downloadet den, kan du hurtigt komme i gang her:

  1. Find Canal Digital-appen i App-store eller Google play
  2. Download og installer appen på mobil eller tablet
  3. Log på med brugernavn og password*
  4. Nu er du klar til at downloade film og serier

*Har du glemt dit password, får du et nyt ved at oprette ny bruger på canaldigital.dk/registrer-ny-bruger. Dit kundenummer finder du på sidste faktura fra os.


Hvordan downloader jeg film eller serier til mobil eller tablet?

  1. Åbn Canal Digital-appen
  2. Vælg "Mere" nederst i menuen
  3. Vælg "Tilgængelig for download" i menuen
  4. Tryk på download-ikonet til højre for billedet af serien/filmen
  5. Download starter

Hvordan ved jeg, hvad der er tilgængeligt til download i mit abonnement?

Du skal have Family tv-pakken for at downloade film og serier.


Hvor finder jeg en oversigt over indhold, som er tilgængeligt til download?

  1. Log ind på Canal Digital-appen
  2. Vælg «Mere» i menuen nederst
  3. Vælg «Tilgængelig for download»
  4. Bladr og find film og serier, du kan downloade

Hvilke enheder kan jeg downloade film og serier på?

Du kan downloade film og serier på mobil og tablet (ikke PC).


Hvordan ved jeg, at downloading er startet?

Det står «Downloader» på skærmen, og du kan følge med på cirklen. Når cirklen er sluttet, ser du et ikon, der viser, at din film downloadet.


Hvor længe er film og serier tilgængelige, fra jeg har downloadet?

Film og serier er tilgængelige offline i 30 dage, fra du downloader, dvs. dagen i dag plus 29 dage. Efter 30 dage kan du vælge «forny», så får du 30 dage mere.


Hvor længe er film og serier tilgængelige, fra jeg starter med at se dem?

Lige når du starter med at se en film eller et serieafsnit, er de tilgængelige i 48 timer. Du kan vælge «forny», hvis du vil have mere tid, så får du 30 dage mere.

Hvor meget data/plads optager downloadede film på mobil/tablet?

Det afhænger først og fremmest af din skærmstørrelse og af, hvad slags mobil du har, samt hvilken kvalitet du har valgt til download. Du får besked, når hukommelsen er fuld, og du kan altid slette downloadede film eller andre apps, du ikke bruger, for å frigøre plads


Hvordan sletter jeg det jeg har downloadet?

  1. Vælg ikonet for «download»
  2. Du kan vælge «afspil» eller «slet»
  3. Vælg «slet»

Hvor mange enheder kan vi downloade film på med ét abonnement?

Du kan downloade film og serier til fire enheder på et/samme abonnement.


Hvordan ved jeg, at filmen er downloadet?

Det står «Downloadet» på skærmen, og filmen er tilgængelig i 30 dage, dvs. dagen i dag plus 29 dage.


Hvor finder jeg film og serier, jeg allerede har downloadet?

  1. Åbn Canal Digital-appen
  2. Vælg «Mere» i menuen nederst
  3. Vælg «Mine downloads»

Filmen, jeg downloadede, forsvandt fra «Mine downloads», og nu kan jeg ikke finde den

Filmen var tilgængelig i 30 dage, fra du downloadede den. Efter 30 dage skal du vælge «forny» for at få 30 nye dage. Hvis vores rettigheder til lige den film, du vil se, er udløbet den dato, så kan vi desværre ikke tilbyde den til ny download.


Hvad er forskellen på Apple/iPhone og android mobil/tablet?

Der er ingen forskel – du har de samme muligheder for download med alle mobiltelefoner og tablets.


Hvad med casting, som Chromecast, Apple-TV m.fl.?

Nej, for at caste (sende) indhold fra mobil til din tv-skærm, skal du have netforbindelse. At downloade indhold for at se det offline er udviklet som et tilbud, når du ikke er på nettet eller har dårlig netforbindelse.


Kan jeg downloade indhold og se det uden for Danmark?

Ja, det kan du, hvis du downloader, før du rejser ud af landet, kan du se indholdet, hvor du vil.

Relateret indhold

Sådan kommer du i gang med streaming
Film og serier
Brugernavn og password
Sådan streamer du på Apple TV
Sådan streamer du på Samsung Smart TV
Sådan streamer du på PC/Mac
Sådan streamer du på mobil og tablet
Guide: Se TV fra de sidste syv dage - sådan kommer du i gang med ugearkivet
Guide: Sådan lejer du en film
Jeg har lejet film på én enhed og vil se den på en anden
Sådan kommer du i gang med TV-arkivet
Streaming af tilvalgskanaler
Streaming i sommerhuset
Jeg har problemer med streamingtjenesten
Får melding om at indholdet ikke er tilgængeligt
Canal Digital-appen - sådan gør du

Fik du svar på det, du søgte efter?

Hvad leder du efter? Dine kommentarer hjælper os med at gøre websiderne bedre. Vi kommer dog ikke til at svare dig, så send ikke personlig information som telefonnummer, personnummer eller e-mailadresse til os. Tak for hjælpen.

Tusind tak for din feedback.

Kom i kontakt med kundeservice

Ring til os direkte.

Ring 70 13 19 19
Chatten er lukket nu
Ring 70 13 19 19
Åbningstider
  • Teknisk support, Salg & Facebook
  • Mandag – Fredag: 09.00-20.00
  • Weekend/helligdage: 10.00-17.00

  • Kundeservice & Chat
  • Mandag – Fredag: 09.00-17.00
  • Weekend/helligdage: Lukket
Kundeservice Faktura Streaming Abonnement TV-boks og udstyr TV-signal Andre spørgsmål
TV-pakker Lokal + Underholdning + Sport + HBO Nordic + C More Film og Serier
TV-bokse og udstyr OnePlace Apple TV Digital kortlæser Flatdish Parabol Wi-fi adapter
Aktuelt Kanaloversigt Om os
Facebook Facebook Instagram Instagram Twitter Twitter Youtube Youtube
Privatlivspolitik Cookies

Cookies

Vi bruger cookies for at sikre, at vores webside fungerer bedst muligt, for at analysere trafikken på vores hjemmeside og for at tilpasse kommunikation og markedsføring til dig. Her kan du læse om vores cookies og sige nej til cookies.

Cookies

Vi bruger cookies for at sikre, at vores webside fungerer bedst muligt, for at analysere trafikken på vores hjemmeside og for at tilpasse kommunikation og markedsføring til dig. Vi bruger tre forskellige typer cookies:

Funktionalitets-cookies

Nødvendige cookies der sikrer grundlæggende funktioner på websiden som navigation og din adgang til sikre sider på websiden. Fortsætter du på vores webside, godkender du samtidig brug af funktionalitets-cookies.

Statistik-cookies

Bruges til at forstå, hvordan vores kunder benytter websiden, så vi kan udvikle bedre sider. Vores måleværktøj registrerer automatisk data, og rapportering af oplysninger anonymiserer brugerne.

Markedsførings-cookies

Bruges til at tracke besøgende og analysere trafik på websiden. Formålet er at tilpasse budskaber og markedsføring til dig på de sociale medier (og andre kanaler). Det gør det muligt for os at give dig relevant og interessant information om vores produkter og services.

Du kan kun fravælge statistik- og markedsføringscookies, da cookies vedrørende funktionalitet er nødvendige for, at vores webside kan fungere.

Få detaljerede oplysninger om cookies her

Cookies

Her kan du vælge eller fravælge cookies.